رئوف

فراتر از مهربانی

رئوف

فراتر از مهربانی

بانام و یاد خدای رئوف ((وَاللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ ))
با درود بر پیامبر رئوف ((لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَؤُفٌ رَحیمٌ))
و ادای احترام به امام رئوف ((السَّلَامُ عَلَى الْإِمَامِ الرَّءُوف))

پیام های کوتاه
  • ۶ مهر ۹۳ , ۱۶:۰۲
    صبر
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۲/۲۴
    ...
  • ۹۴/۰۶/۱۹
    ...
  • ۹۴/۰۵/۰۵
    ...

اشکهای دوست داشتنی

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۲۸ ق.ظ

اشک ریختن را دوست دارم

ولو از ناراحتی!

غصه هایی که اشک آدم را در میآورند بهتر از غم هایی هستند که فقط بغض روی بغض تلنبار میکنند؛

مثلا همین غصه جا ماندن من..

هنوز نمیدانم چرا نشد 

...

هرچند لذت تحویل سال در حرمت را از دست دادم،

اما 

خانه تکانی دلم را مدیون محبت شما هستم

دلم آب و جارو شد! 


ببین چه دلخوشیه ساده ای!  همینم بس

که یاد من به هــر اندازه مختصــر باشی...

  • سیده زهرا

نظرات  (۱)

اشکی ریخت ما رو هم دعا کنید
ان شاء الله لحظه سال تحویل مشمول نگاه پر مهر مادر سادات باشید
پاسخ:
محتاجم به دعای شما بزرگوار
الهی آمین! و همچنین شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی