رئوف

فراتر از مهربانی

رئوف

فراتر از مهربانی

بانام و یاد خدای رئوف ((وَاللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ ))
با درود بر پیامبر رئوف ((لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَؤُفٌ رَحیمٌ))
و ادای احترام به امام رئوف ((السَّلَامُ عَلَى الْإِمَامِ الرَّءُوف))

پیام های کوتاه
  • ۶ مهر ۹۳ , ۱۶:۰۲
    صبر
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۲/۲۴
    ...
  • ۹۴/۰۶/۱۹
    ...
  • ۹۴/۰۵/۰۵
    ...

نامعادله

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹ ق.ظ

ببخش اگر گاهی به سرم میزند بنشینم و حساب و کتاب کنم!

یادم میرود از همان اول میانه خوبی با ریاضیات نداشتم؛ 

هنوزم که هنوز است یاد نگرفته ام بین داده ها و نداده هایت هیچ وقت معادله ای برقرار نمیشود!!

همیشه یک علامت بزرگتر بطرف نعمت های توست..

که من هرچقدر هم متغیر کمکی اضافه کنم بی فایده است

...

ببخش که گاهی ندانسته از نداشته هایم میرنجم


"و زدنی من فضلک یا کریم" 


  • سیده زهرا

نظرات  (۲)

واقعا دعای قشنگی بود که اسم های ریاضی درش استفاده کردین :)
پاسخ:
سلام
ممنون از حسن نظرتون
  • ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
  • چه لذتی میبرم که وقتی از کوچه خیابان های شهرم رد میشوم میبینم روی بعضی ماشین ها و سردر بعضی خانه ها هک شده:هذا من فضل ربی..
    پاسخ:
    سلام عزیز
    و چقدر خوبه حواسمون به بقیه آیه هم باشه:

    هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی لِیَبْلُوَنِی أَأَشْکُرُ أَمْ أَکْفُرُ وَمَن شَکَرَ فَإِنَّمَا یَشْکُرُ لِنَفْسِهِ وَمَن کَفَرَ فَإِنَّ رَبِّی غَنِیٌّ کَرِیمٌ
    «این از فضل پروردگار من است، تا مرا بیازماید که آیا سپاسگزارم یا ناسپاسى مى‏کنم. و هر کس سپاس گزارد، تنها به سود خویش سپاس مى‏گزارد، و هر کس ناسپاسى کند، بى‏گمان پروردگارم بى‏نیاز و کریم است.»

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی