رئوف

فراتر از مهربانی

رئوف

فراتر از مهربانی

بانام و یاد خدای رئوف ((وَاللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ ))
با درود بر پیامبر رئوف ((لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَؤُفٌ رَحیمٌ))
و ادای احترام به امام رئوف ((السَّلَامُ عَلَى الْإِمَامِ الرَّءُوف))

پیام های کوتاه
  • ۶ مهر ۹۳ , ۱۶:۰۲
    صبر
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۲/۲۴
    ...
  • ۹۴/۰۶/۱۹
    ...
  • ۹۴/۰۵/۰۵
    ...

گوشه دنج من

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۱۶ ب.ظ

انگار قرار است بین این همه مسجد و هیئت و حسینیه سهم من همین گوشه دنج مجازی باشد!

باشد..

بحمدالله "آه" در بساطم زیاد است! با ناله های حاصل از روضه اگر سودایشان کنم چند قطره ای اشک نصیبم میشود..

همین چند قطره هم غنیمت است!

همین که فردای قیامت دستم پیش حضرت مادر خالی نباشد کفایت میکند..

همین که یاد بزرگ بانوی کوچکتان مهمان این گوشه دنج شود، برای من بس است...


اعوذ بالله من الکرب و البلاء

  • سیده زهرا

نظرات  (۱)

  • محمد محمدیان رباطی
  • سلام

    بهتره که دستت همیشه پر باشه
    و به همین گوشه دنج مجازی راضی نشی
    برو به جاهایی که زیبایی های بیشتر برای روح و روانت جذب کنی
    بی شک بیشتر بهت خوش میگذره

     امام سجاد ( علیه السلام ) فرمود :
     زمین کربلا ، در روز رستاخیز ، چون ستاره مرواریدى مى ‏درخشد و ندا مى ‏دهد که من زمین مقدس خدایم ، زمین پاک و مبارکى که پیشواى شهیدان و سالار جوانان بهشت را در بر گرفته است . 
     ایام محرم را به شما تسلیت عرض میکنم

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حدیث و عرض تسلیت؛
    فعلا بضاعتمون در همین حده!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی