رئوف

فراتر از مهربانی

رئوف

فراتر از مهربانی

بانام و یاد خدای رئوف ((وَاللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ ))
با درود بر پیامبر رئوف ((لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَؤُفٌ رَحیمٌ))
و ادای احترام به امام رئوف ((السَّلَامُ عَلَى الْإِمَامِ الرَّءُوف))

پیام های کوتاه
  • ۶ مهر ۹۳ , ۱۶:۰۲
    صبر
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۲/۲۴
    ...
  • ۹۴/۰۶/۱۹
    ...
  • ۹۴/۰۵/۰۵
    ...

خوبم

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ب.ظ

خوبــــــــم!

به لطف خدا و به برکت شما

اصلا باید خوب می بودم.. مگر میشود روز میلاد شما خوب نبود، امام رئوف عزیزم؟

اما راستش اگر خانه میماندم باید تصاویر پی در پی حرم شما را نظاره گر میشدم و خون دل میخوردم؛ مثل همه این چند روز گذشته...

اما رفتم زیارت که خوب بشوم!

رفتم که سلامم را به برادر بزرگوارتان بدهم که ویژه برسد به محضرتان!

رفتم که بگویم: "زین همه مسکین سرتا پا گدا من هم یکی.."


  • سیده زهرا

نظرات  (۴)

سلام اپـتـــــ قشنگه دوستــــــ عزیــــزم

پاسخ:
سلام
نظر لطفتونه دوست عزیز
  • طلبه ای از جنس تو
  • خوش بسعادتتون که اگه دستتون به حرم مولا نمیرسه اما به برادر بزرگوارشون همسایه اید...
    ما چی بگیم که....
    .
    ضمنا اون تاریخ سال 94 که تو وبمه برا پست ثابته که مجبورم اینجوری ثبت کنم
    پاسخ:
    سلام
    بعد منزل نبود در سفر روحانی
    بله.. عذر میخوام قصد جسارت نداشتم
  • طلبه ای از جنس تو
  • سلام.نه بابا چه اشکالی داره مگه چی گفتید که جسارت باشه...
    خیلی دعامون کنید کنار برادر امام رضا...
    پاسخ:
    سلام
    در یک پیام دیگه توضیح دادم خدمتتون بزرگوار؛
    محتاجم به دعا، ولی اگر قابل باشم چشم

  • هرچی دلم بخاد
  • سلام عزیز دلم..
    خوش بحالت..
    دعام که میکنی نه؟حتما دعام میکنی..میدونم..
    منم میلاد آقا رفتم پیشواز خادمای حرم امام رصا
    دعا کن تا اربعین  کربلایی بشم سیده زهرا..
    پاسخ:
    سلام بروی ماهت
    قابل باشم دعاگوت هستم عزیز
    ان شاءالله اول برنامه سفر مشهدت جور میشه،اونجا هم از امام رئوف کربلا میگیری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی