رئوف

فراتر از مهربانی

رئوف

فراتر از مهربانی

بانام و یاد خدای رئوف ((وَاللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ ))
با درود بر پیامبر رئوف ((لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَؤُفٌ رَحیمٌ))
و ادای احترام به امام رئوف ((السَّلَامُ عَلَى الْإِمَامِ الرَّءُوف))

پیام های کوتاه
  • ۶ مهر ۹۳ , ۱۶:۰۲
    صبر
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۲/۲۴
    ...
  • ۹۴/۰۶/۱۹
    ...
  • ۹۴/۰۵/۰۵
    ...

روانی

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۵ ب.ظ

باید من بی حوصــــــــله را هم بپذیری!

ای عشق نگو نه! تو "بلا"ی همه گیری


پیچیده در اندامم سلول به سلول

فریاد پشیـــــــمانی زندانی پیری


آن لرزش یکــــریز در آن گوشه دریا

دستان غریقیست نه امواج حقیری


خونریزی روحم نفسی بند نیامد

ای مرهم دلبند، تو از تیره تیری


بیرون زدم و گشتم و پرسیدم و گفتند

رازیست که بهتر که ندانی و بمیری !


لب باز کن ای رود روانی جریان چیست؟

با یاد که آواره ی هـــــر کوره کویـــــری؟


شور و شرت ای عشق،سر هر گذری هست

هم تعزیه خوانی تـــــو و هم معــــــرکه گیری


محمدمهدی سیار
  • سیده زهرا

نظرات  (۲)

بیچاره آهویی که صید پنجه شیری ست
بیچاره تر شیری که صید چشم آهویی
پاسخ:
سلام
به بهانه حسن انتخاب شما:

پیشانی ام را بوسه زد در خواب هندویی
شاید از آن ساعت طلسمم کرده جادویی

شاید از آن پس بود که احساس می کردم
در سینه ام پر می زند شب ها پرستویی

شاید از آن پس بود که با حسرت از دستم
هر روز سیبی سرخ می افتاد در جویی

از کودکی دیوانه بودم، مادرم می گفت:
از شانه ام هر روز می چیده ست شب بویی

نام تو را می کَند روی میزها هر وقت
در دست آن دیوانه می افتاد چاقویی

بیچاره آهویی که صید پنجه ی شیری است
بیچاره تر شیری که صید چشم آهویی

اکنون ز تو با نا امیدی چشم می پوشم
اکنون ز من با بی وفایی دست می شویی

آیینه خیلی هم نباید راست گو باشد
من مایه رنج تو هستم، راست می گویی

"فاضل نظری"


  • ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
  • عالی بود عاشق..
    دوستت دارم سیده زهرا ..
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    من نیز هم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی