رئوف

فراتر از مهربانی

رئوف

فراتر از مهربانی

بانام و یاد خدای رئوف ((وَاللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ ))
با درود بر پیامبر رئوف ((لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَؤُفٌ رَحیمٌ))
و ادای احترام به امام رئوف ((السَّلَامُ عَلَى الْإِمَامِ الرَّءُوف))

پیام های کوتاه
  • ۶ مهر ۹۳ , ۱۶:۰۲
    صبر
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۲/۲۴
    ...
  • ۹۴/۰۶/۱۹
    ...
  • ۹۴/۰۵/۰۵
    ...

تولد

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۱ ق.ظ


خیلی وقت ها حساب روزهای عمر از دستمان در میرود

یک بزنگاه هایی مثل روز تولد برای حساب و کتاب کردن عمر از دست رفته است؛

باید نشست و فکر کرد که در قبال این همه سالی که از عمرم رفت چه بدست آوردم.. اصلا بی خیال این همه سال! همین یکسال آخر را بتوانم سبک،سنگین کنم کفایت میکند..

یکسال از عمرم را با چه معاوضه کردم؟

چقدر بیشتر از پارسال میدانم؟ چقدر سبکبال تر شده ام؟

حالا که یکسال به مرگ نزدیک تر شده ام.. فاصله ام با خدا در چه وضعیتی است؟

...

خدایا شکر از اینکه هنوز برای خوب شدن به من فرصت میدهی!

اینکه این فرصت دوباره_ البته بیست و چند باره!_ چقدر طول میکشد را نمیدانم،

ولی میدانم نه تو از خوب شدن من نا امید شده ای و نه من از مهربانی تو.....


  • سیده زهرا

نظرات  (۲)

  • ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
  • سلام به آجی نازنینمم..
    آجی ناقابل بودن..انقدر شرمنده م نکن..
    چشم زهرا جان..دعا واسه تو کار همیشمه..تو هم میون دعاهات منو یادت نره خب؟
    شب قدرت پر از قشنگی نور عزیز دلم..
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    از سرمم زیاد بود.. من شرمنده لطف تو هستم
    چشمت روشن به ضریح امام حسین بشه ان شاءالله
    مبارکا باشه  تولدت عزیزم.......
    پاسخ:
    سلام
    مرسی، سلامت باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی