رئوف

فراتر از مهربانی

رئوف

فراتر از مهربانی

بانام و یاد خدای رئوف ((وَاللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ ))
با درود بر پیامبر رئوف ((لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَؤُفٌ رَحیمٌ))
و ادای احترام به امام رئوف ((السَّلَامُ عَلَى الْإِمَامِ الرَّءُوف))

پیام های کوتاه
  • ۶ مهر ۹۳ , ۱۶:۰۲
    صبر
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۲/۲۴
    ...
  • ۹۴/۰۶/۱۹
    ...
  • ۹۴/۰۵/۰۵
    ...

نکند؟!!

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۱ ب.ظ

...

ای خدا چه شد که هر چه با خود عهد کرده و گفتم که از این پس سریرتم نیکو خواهد شد و به مجامع اهل توبه و مقام توابین نزدیک میشوم بلیه و حادثه ای پیش آمد که به عهد ثابت قدم نماندم و ان بلیه میان من و خدمتت حایل گردید؟


ای سید من شاید تو از درگاه لطفت مرا رانده ای و از خدمت بندگی ات دورم ساخته ای!

یا شاید دیدی من حق بندگی ات را خفیف شمردم بدین جهت از درگاهت مرا دور کردی!

یا آنکه دیدی من از تو روی گردانم بدین سبب بر من غضب فرمودی!

یا آنکه در مقان دروغگویانم یافتی لذا از نظر عنایتت دور افکندی!

یا شاید دیدی که من شکر گزاری از نعمت هایت نمیکنم مرا محروم ساختی!

یا شاید مرا در مجالس اهل علم نیافتی به خواری و خذلانم انداختی!

یا شاید مرا میان اهل غفلت یافتی بدین جرم از رحمتت نومیدم کردی!

یا شاید دیدی در مجالی اهل باطل الفت گرفته ام مرا میان آنها واگذاشتی!

یا شاید دوست نداشتی دعایم را بشنوی از درگاهت دورم کردی!

یاشاید به جرم و گناهم مکافات کردی!

یا شاید به بی شرمی و بی حیایی با حضرتت مجازاتم نمودی!

...

فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی



" أَوْ لَعَلَّکَ لَمْ تُحِبَّ أَنْ تَسْمَعَ دُعَائِی فَبَاعَدْتَنِی؟!... "

این احتمال آتشم میزند!

نکند دوست نداری دعایم را بشنوی؟

نکند...

  • سیده زهرا

نظرات  (۲)

ای نهایت آرزویم ! ای زیباترین مطلوبم! ای تنها پاسخگویم! و ای محبوب دلم! ماهی دلم را با جریان زلال توبه پذیرت زنده گردان.

بسیار مطلب زیبایی نوشتین...

التماس دعا برای شهادت .
پاسخ:
سلام
ممنون از شما
"ماهی دلم را با جریان رلال توبه پذیرت زنده گردان" .. خیلی لطیف بود
محتاجم به دعا
  • ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
  • سلام زهرای نازنینم..
    ممنون از حضورت گلی..
    خیلی مطلب قشنگی بود..نکنه..خدا نکنه..
    وای..اگه اینطور باشه که نابودیم..
    خدایا رهامون نکن..تو بهترین نعمت دو جهانی..خودت رو از ما نگیر..
    التماس دعا عزیزم..یا علی
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خواهش میکنم
    محتاجم به دعا
    علی یار و خدانگهدارت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی