رئوف

فراتر از مهربانی

رئوف

فراتر از مهربانی

بانام و یاد خدای رئوف ((وَاللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ ))
با درود بر پیامبر رئوف ((لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَؤُفٌ رَحیمٌ))
و ادای احترام به امام رئوف ((السَّلَامُ عَلَى الْإِمَامِ الرَّءُوف))

پیام های کوتاه
  • ۶ مهر ۹۳ , ۱۶:۰۲
    صبر
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۲/۲۴
    ...
  • ۹۴/۰۶/۱۹
    ...
  • ۹۴/۰۵/۰۵
    ...

ناخوانده میهمان نشدم

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ب.ظ
سلام میزبان رئوفم !
امسال بدون آمادگی مهمانت شدم
با دست خالی آمده ام اما در عوض دلم پر است..
بیشتر از همه از خودم!

خدایا !
دست خالی آمدن برای بی نوایی چون من عیب نیست؛
دست خالی رفتن از مهمانی کریمی چون تو شایسته نیست
اصلا مگر چند بار دست خالی ردم کرده ای که اینطور میگویم؟
میبینی.. لطف بسیار طلبکار شدن هم دارد

خدایا !
هرچه میکنم بعضی از خواسته های این دل لبریز شده را نمیتوانم به زبان بیاورم
همینکه تو از دلم آگاهی کافی نیست؟
میدانم گفته ای بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را
کوتاهی های خودم کم بود.. حالا زبانم هم قاصر شده

خدایا !
ناخوانده میهمان نشدم دعوت از تو بود..
من آمدم که رافت خود را نشان دهی..

وَاللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ

  • سیده زهرا

نظرات  (۲)

  • یک سبد سیب

  • بیشتر از همه خودم 



    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    محتاجم به دعای شما دوست عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی