رئوف

فراتر از مهربانی

رئوف

فراتر از مهربانی

بانام و یاد خدای رئوف ((وَاللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ ))
با درود بر پیامبر رئوف ((لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَؤُفٌ رَحیمٌ))
و ادای احترام به امام رئوف ((السَّلَامُ عَلَى الْإِمَامِ الرَّءُوف))

پیام های کوتاه
  • ۶ مهر ۹۳ , ۱۶:۰۲
    صبر
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۲/۲۴
    ...
  • ۹۴/۰۶/۱۹
    ...
  • ۹۴/۰۵/۰۵
    ...

خدانگهدار ماه خدا

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۴۷ ب.ظ
ماه بزرگ خدا، ماه خدای بزرگ
امسال عجیب به دلم نشستی!
هنوز نرفته ای دلتنگت شده ام...
دلتنگ شب آرزوها
دلتنگ آن روزهای سفید
دلتنگ دعای ناب یا من ارجوه لکل خیر

ماه عزیز خدا
شاید تا سال آینده که برگردی من نباشم...
شاید همه فرصت من از تو همین یک شب و روز باقی مانده باشد

خدایا...
ای که برای هر خیری باید به در خانه تو بیایم و از شری باید به آغوش پر مهر تو بگریزم!
ای که چنان بزرگی و بخشنده که در مقابل اندک بسیار عطا میکنی!
ای که حتی کسانی هم که تو را نمیشناسند و ازتو مسئلتی ندارند از رحمتت بی نصیب نمی مانند!


خدایا!
از امام رئوفم آموخته ام اگر به تو خوش بین باشم تو با گمان خوشم همراه میشوی
و من به تو خوش بین هستم!
که در این دقایق باقی مانده ماه رجب از فضایل این ماه بهره مندم گردانی



خدایا!
تا رجب نگذشته از من بگذر



  • سیده زهرا

یا من ارجوه لکل خیر

نظرات  (۴)

  • سید علی غضنفری
  •  باسلام
    وب خوبیست به من هم سر بزن.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حسن نظرتون
    چشم حتما
  • ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
  • کاش هیچوقت این ماه های قشنگ تموم نمیشد...
    کاش...
    سلام دوست نازنینم..
    التماس دعا...
    پاسخ:
    سلام
    کاش......
    محتاجم به دعا عزیز
  • ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
  • سلام آجی خوبم..
    فدای دلت..
    نه بابا..هنوز شروع هم نمیشن! تازه 22 خرداد اولیشه تا هشتم (یعنی اول ماه رمضان) هم ادامه دارن!!!
    تو چه خبر گلم؟اینروزا چ کارا میکنی؟
    پاسخ:
    سلام بروی ماهت
    که اینطور، پس ماه پرکاری پیش رو داری
    ان شاءالله که موفق باشی عزیزم
  • ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
  • سلام عزیزم..اعیاد بر تو و مادر نازنینت هم مبارک..
    ان شاالله ماهی پر از شادی و داشته باشی..
    ممنون از حضورت..یا حق
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از لطفت
    ان شاءالله برای همه همینطور باشه
    حق نگهدارت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی