رئوف

فراتر از مهربانی

رئوف

فراتر از مهربانی

بانام و یاد خدای رئوف ((وَاللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ ))
با درود بر پیامبر رئوف ((لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَؤُفٌ رَحیمٌ))
و ادای احترام به امام رئوف ((السَّلَامُ عَلَى الْإِمَامِ الرَّءُوف))

پیام های کوتاه
  • ۶ مهر ۹۳ , ۱۶:۰۲
    صبر
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۲/۲۴
    ...
  • ۹۴/۰۶/۱۹
    ...
  • ۹۴/۰۵/۰۵
    ...

یا صاحب الزمان

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ب.ظ

سلام آقا جان

میخواستم عرض ادب و احترام را هم ضمیمه سلامم کنم اما دیدم اینها باید در اعمالم جلوه گر باشند که نیستند پس چرا خودم را آلوده تملق کنم؟ آن هم در محضر شما...

امام عزیزم.. من منتظر شما نیستم!

ردای گرانبهای انتظار شما برای قامت نحیف و در هم شکسته ی بندگی من خیلی بزرگ است

من فقط میتوانم بگویم دوستتان دارم

نه به اندازه آنهایی که عجل فرجهم صلواتهایشان به سوز دل آغشته میشود.. نه!

من شما را به اندازه بخش کوچکی از قلبم که توانسته از هجوم گناه مصون بماند_و هنوز سیاه نشده_ دوست دارم

میدانم کم است آقاجان.. شما به بزرگی خودتان بر من ببخشایید..



  • سیده زهرا

انتظار

نظرات  (۱)

سلام سیده زهرا جان. من با اجازه شما رو لینک کردم.شما هم اگه دوست داشتید لینک کنید.
عیدتون پیشاپیش مبارک:)
پاسخ:
سلام
حتما.. باعث افتخاره
عید شما هم مبارک دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی