رئوف

فراتر از مهربانی

رئوف

فراتر از مهربانی

بانام و یاد خدای رئوف ((وَاللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ ))
با درود بر پیامبر رئوف ((لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَؤُفٌ رَحیمٌ))
و ادای احترام به امام رئوف ((السَّلَامُ عَلَى الْإِمَامِ الرَّءُوف))

پیام های کوتاه
  • ۶ مهر ۹۳ , ۱۶:۰۲
    صبر
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۲/۲۴
    ...
  • ۹۴/۰۶/۱۹
    ...
  • ۹۴/۰۵/۰۵
    ...

پدرم نیز بهشت ابد از دست بهشت

پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۱۱ ب.ظ

بیا کمی سر مرا بر دامنت بگذار تا گریه کنم مادر..

بیا پدر! از آن کلماتی که از پروردگارت آموختی به من بیاموز تا توبه کنم..

من هم مثل شما از بهشت رانده شدم

من هم قدر ندانستم

 اما خدا هنوز هم توبه و پذیر و مهربان است..

مگر نه پدر؟ 

من تلخی پشیمانی ات را چشیدم، کمی از حس شیرینت بگو وقتی توبه ات را پذیرفت.. 


فتاب علیه انه هو التواب الرحیم

  • سیده زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی