رئوف

فراتر از مهربانی

رئوف

فراتر از مهربانی

بانام و یاد خدای رئوف ((وَاللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ ))
با درود بر پیامبر رئوف ((لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَؤُفٌ رَحیمٌ))
و ادای احترام به امام رئوف ((السَّلَامُ عَلَى الْإِمَامِ الرَّءُوف))

پیام های کوتاه
  • ۶ مهر ۹۳ , ۱۶:۰۲
    صبر
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۲/۲۴
    ...
  • ۹۴/۰۶/۱۹
    ...
  • ۹۴/۰۵/۰۵
    ...

اگر با من نبودش هیچ میلی...

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۵۰ ب.ظ

هیچ وقت بنا نداشتم _و ندارم _ که اینجا محلی بشه برای ثبت خاطره

نهایتش دل نوشته بوده، نه بیشتر!

اما امروز اتفاقی افتاد که چون مربوط میشه به امام عزیز و رئوفم و این ایام هم متعلق به ایشونه و این وبلاگ هم قراره رنگ و بویی از ایشون بده فکر میکنم بیانش خالی از لطف نباشه


شهریور ماه پارسال بطور غیر قابل انتظاری امام عزیزم طلبیدن و من مشرف شدم مشهد

به تاریخ شمسی هنوز دقیقا یکسال نشده اما اگر به حساب تاریخ قمری باشه پارسال چنین روزی مشهد بودم

تمام یادگاری های سفر مشهد رو نگه داشتم این مدت وقتایی که دلتنگ میشدم میرفتم سراغشون و کمی دلم آروم میشد!


آخرین بار همین امروز بعد از نماز ظهر بود! چند دقیقه ای بیشتر از این مرور خاطرات نگذشته بود که یکی از همسفرای پارسال_که در جریان همون سفر باهاش آشنا شدم_ بهم پیامک زد..

داشتیم از سفر پارسال یاد میکردیم و اینکه چقدر دلمون هوای زیارت آقا رو کرده...

که یه دفعه گفت: "امسالم بچه ها ان شاءالله به همین زودیا میرن"


وااااای.. خدایا.. چی میگفت؟

من با اینکه یکسال از اتمام درسم میگذشت اما هنوز کارای فارغ التحصیلی رو انجام نداده بودم و امید داشتم بتونم امسال هم با کاروان دانشگاه برم زیارت؛ اما اواسط تابستون که سایت دانشگاه رو چک کردم دیدم اطلاعیه مربوط به سفر آقایونه.. منم فکر کردم قراره امسال فقط آقایون رو ببرن و خبری از سفر خانما نیست و دیگه پیگیر نشدم

اما حالا اون دوست عزیز میگفت بچه ها راهی هستن.. سریع با گوشی سایت دانشگاه رو چک کردم زمان ثبت نام اواخر مرداد بود و زمان حرکت هم یکشنبه آینده یعنی 4روز دیگه..


بی اختیار اشک میریختم.. خیلی افسوس میخوردم.. همون دوست عزیز شماره مسئول سفر رو بهم داد که باهاش تماس بگیرم میگفت : "تیری هست تو تاریکی.. ضرر نداره"

منم زنگ زدم، همانطور که تقریبا مطمئن بودم گفتن که همه کارای ثبت نام و بیمه انجام شده و دیگه امکانش نیست

هیچ اصراری نکردم!! فقط با گریه تشکر و خداحافظی کردم..

از جوابش ناراحت نشدم چون قابل پیش بینی بود اما نمیتونستم جلوی اشکامو بگیرم

خودمو دلداری میدادم.. میگفتم اشکال نداره فدای سر زائرای با لیاقتشون.. قسمت نبوده.. دعوت نشدی.. از همینجا زیارت میکنی و .....

که دیدم یه پیامک از همون خانم مسئول بهم رسید:

"اگر یک وقتی جا بود و کسی نبود و صندلی خالی بود یک نفربهم زنگ زد تازه فارغ التحصیل شده، اصراری نکرد اما آخرش با گریه خداحافظی کرد دلم براش سوخت! اگر صلاح دونستید و امکانش شد...."

میدونستم این پیام رو برای شخص دیگه ای نوشته اما اشتباهی بمن فرستاده بود

داری با دلم چکار میکنی امام رضا؟؟؟

باز اشک بود که سرازیر میشد.. بهش پیام زدم، برای عذرخواهی و تشکر.. گفتم که این سفرا دعوت نامه میخواد و من نداشتم..گفتم که قدر فرصتشون رو بدونن..

و جواب گرفتم:

"عزیزم شاید آقا بطلبنت!! از کجا میدونی!! نام نام خانوادگی،شماره شناسنامه،شماره دانشجویی،تلفن منزل، رو برام بفرستید تا ببینم چطور میشه...اگر کسی انصراف داد..."

چــــــقـــــــــدر خوشحال شدم.. میدونستم نمیشه خیلی امیدوار بود ولی همین پیام خیلی حالمو خوب کرد


الان هیچ چیز معلوم نیست!

ولی دیگه نتیجه اش خیلی برام فرقی نداره!!!

نه اینکه دوست نداشته باشم برم؛ کافیه چند لحظه حواسم نباشه سریع فکر و دلم میره مشهد... ولی سعی میکنم خیلی خودمو امیدوار نکنم


مهم اینه که الان حالم خوبه!

چند دقیقه قبل از همه این اتفاق ها داشتم خدا رو شکر میکردم که اینقدر محبت آقا رو در دلم قرار داده

انگار همه اینا برای این بود که آقا بگه:

اگر از جانب معشوق نباشد کششی        کوشش عاشق بیچاره بجایی نرسد


من مطمئنم امام رضا حواسش بهم هست!

حالا این سفر دعوت بشم یا نه.. چیزی رو عوض نمیکنه

اون دوست قدیمی میتونست امروز بعد مدتها به من پیام نزنه! میتونست حرفی از سفر امسال به میون نیاره.. حال من میتونست اینقدر دگرگون نشه..


جایی خوندم: " اتفاقات تصادفی دقیق ترین برنامه خدا برای منه "

الانم همینطوره.. شاید قرار بوده بیش از پیش مطمئن بشم که لطف ایشون حتی از راه خیلی دور هم شامل حالم میشه

بقول مجنون :

اگر با من نبودش هیچ میلی

چرا جام مرا بشکست لیلی؟

  • سیده زهرا

نظرات  (۱)

  • طلبه ای از جنس تو
  • به به اینجا چقدر حال و هوا امام رضاییه..
    خوش بسعادتتون..
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    از برکت نام و یاد امام رئوفه..
    علی یارتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی